رویای زندگی
0 -021

پیکاپ پاسپورت

اخذ فوری ویزا

Passport pickup

Get a visa immediately

فرآیند ارسال گذرنامه به سفارت خانه و یا کنسولگری در یک کشور ثالث و بازگرداندن پاسپورت با درج ویزا به شما بدون حضور شما در کشور ثالث را پیکاپ پاسپورت و یا پیکاپ ویزا می گویند. با این اقدام از بسیاری از هزینه های جانبی سفر به یک کشور ثالث برای تحویل پاسپورت خود به کنسولگری یا سفارت خانه کشور صادر کننده ویزا به منظور درج ویزا بر روی آن از روی دوش شما برداشته می شود و ضمن آن که مجبور نخواهید بود چند روز زمان بگذارید و خستگی ناشی از سفر را متحمل شوید.

Royaye Zendegi

Tour & Travel Agency

پیکاپ پاسپورت چیست؟ برای پیکاپ پاسپورت به کجا مراجعه کنیم؟

همان طور که می دانید برای گرفتن ویزا باید وقت سفارت بگیرید و با در دست داشتن مدارک و مستندات لازم، در وقت مقرر به سفارت کشور مورد نظر مراجعه کرده و اقدامات لازم را برای صدور ویزا انجام دهید. بسیاری از کشورها خصوصا کشورهای اروپایی و آسیایی در ایران سفارت خانه یا کنسولگری دارند و خیلی راحت می توانید با اخذ وقت سفارت، آماده سازی مدارک لازم و حضور در سفارت خانه، مصاحبه و سایر  اقدامات مربوط به صدور ویزای آن کشور را انجام دهید ولی برخی کشورها مانند آمریکا، کانادا و انگلیس با ایران روابط دیپلماتیک ندارند و سفارتخانه یا کنسول گری آن کشورها در ایران تعطیل می باشد. به منظور صدور ویزا از این کشورها باید برای مراجعه به سفارت این کشور و انجام مراحل صدور ویزا به یکی از کشورهای ثالث مانند ترکیه، ارمنستان و یا کشور امارات متحده عربی سفر کنید تا در وقت مقرر در سفارت یا کنسول گری کشور مد نظر خود حضور یافته و برای صدور ویزای خود اقدام نمایید. پس از آن که به درخواست صدور ویزا رسیدگی شود، پاسخ آن از طریق ایمیل به شما اعلام می شود و در صورتی که با صدور ویزای شما موافقت شده باشد، باید مجددا در کمترین زمان ممکن پاسپورت و پرینت ایمیل خود را به سفارت آن کشور تحویل دهید تا نسبت به الصاق ویزا در پاسپورت شما اقدام شود. برای این اقدام هزینه های مجدد زیادی مانند بلیط رفت و برگشت هواپیما، عوارض خروج از کشور، اقامت در هتل و سایر هزینه های جانبی در انتظار شماست. ضمن آن که باید چندین روز برای این اقدام وقت بگذارید و این سفر را دوباره انجام دهید. پیکاپ پاسپورت یا پیکاپ ویزا اینجا به یاری شما می شتابد و می توانید بدون اینکه این سفر خارجی پر هزینه و اضافی را انجام دهید، با پیکاپ پاسپورت نسبت به الصاق ویزا در پاسپورت خود اقدام کنید. به  فرآیند ارسال گذرنامه به سفارت خانه و یا کنسولگری در یک کشور ثالث و بازگرداندن پاسپورت با درج ویزا به شما بدون حضور شما در کشور ثالث، پیکاپ پاسپورت و یا پیکاپ ویزا گفته می شود. با این اقدام از بسیاری از هزینه های جانبی سفر به یک کشور ثالث برای تحویل پاسپورت خود به کنسولگری یا سفارت خانه کشور صادر کننده ویزا به منظور درج ویزا بر روی آن از روی دوش شما برداشته می شود و ضمن آن که مجبور نخواهید بود چند روز زمان بگذارید و خستگی ناشی از سفر را متحمل شوید.

آیا برای درج ویزا روی پاسپورت به حضور شخص در سفارت خانه نیاز است؟

شاید برای شما سوال پیش بیاید که با توجه به این که در وقت سفارت و انجام مراحل مربوط به مصاحبه حضوری و تحویل مدارک و انجام اقدامات بیومتریک، حتما باید فرد تقاضا دهنده ویزا در سفارت خانه یا کنسولگری آن کشور حضور یابد، اگر با درخواست ویزا موافقت به عمل آمد برای تحویل پاسپورت و درج ویزا بر روی آن حضور فرد لازم است؟ جواب منفی است. در صورتی که با ویزای شما موافقت به عمل بیاید، نیازی به حضور شما در سفارت و درج ویزا در پاسپورت نخواهد بود و شما می توانید با انتخاب یک نماینده قانونی، این اقدام را انجام دهید و نماینده قانونی شما در سفارت خانه در کشور ثالث حضور یافته و پس از الصاق ویزا بر روی پاسپورت به کشور بازگشته و پاسپورت را به شما تحویل دهد.

برای پیکاپ ویزای مطمئن به کجا باید مراجعه کنیم؟

پاسپورت یک مدرک شناسایی مهم و بین المللی محسوب می شود و باید به خوبی از آن حفاظت کرد و سپردن آن به هر فرد متفرقه ای، اصلا کار درست و هوشمندانه ای محسوب نمی شود. برای درخواست پیکاپ پاسپورت باید به یک کارگزار و شرکت رسمی و معتبر مراجعه کرد و قراردادی رسمی و قانونی با آن کارگزار یا شرکت منعقد نمایید. انجام درست کار و محافظت از پاسپورت شما و جلوگیری از مفقود شدن آن بسیار مهم است و بر همین اساس نباید پاسپورت خود را به افراد نا معتبر و نا مطمئن بسپارید. چون پاسپورت از مهم ترین مدارک شناسایی افراد به شمار می رود و نگهداری صحیح و حفظ امنیت پاسپورت از درجه اهمیت بالایی برخوردار است. همچنین حمل پاسپورت اضافی و تعداد پاسپورت زیاد برای اشخاص عادی جرم محسوب می شود و ممکن است منجر به ضبط پاسپورت توسط مامورین فرودگاه شود. ولی شرکت های معتبر و ایمن، مجوزهای قانونی را از دستگاه های دولتی اخذ می کنند و به صورت کاملا قانونی و با ساز و کار مشخص و ضریب امنیت بالا مراحل پیکاپ پاسپورت را انجام داده و پاسپورت را به همراه درج ویزا در آن کاملا صحیح و سالم به شما تحویل خواهند داد. آژانس هواپیمایی و مسافرتی رویای زندگی با تجربه زیاد و انجام صدها پرونده موفق در انجام پیکاپ پاسپورت به صورت کاملا مطمئن و قانونی و با عقد قرارداد رسمی پیکاپ پاسپورت شما را انجام داده و پاسپورت را به همراه درج ویزا از سفارت خانه مربوطه در کشور ثالث به صورت کاملا تضمینی به شما تحویل خواهد داد. با رویای زندگی می توانید با خیالی آسوده و با صرفه جویی در هزینه و وقت خود، ویزای خود را دریافت کرده و خود را برای سفر و اقامت در کشور مورد نظر آماده سازید. کارشناسان مجرب و حرفه ای رویای زندگی در زمینه پیکاپ پاسپورت به شما مشاوره رایگان ارائه می دهند.

مراحل پیکاپ پاسپورت

برای آن که ویزای مورد نظر شما در پاسپورت شما درج گردد و بتوانید هر چه زودتر برای سفر به آن کشور آماده شوید، بهتر است از خدمات پیکاپ پاسپورت در یک آژانس با تجربه، معتبر و مطمئن مانند آژانس هواپیمایی و مسافرتی رویای زندگی کمک بگیرید. این اقدام باعث می شود تا در هزینه های شما صرفه جویی قابل ملاحظه ای صورت بگیرد و بتوانید از زمان خود بهترین استفاده را ببرید. مراحل پیکاپ پاسپورت از طریق آژانس رویای زندگی به شرح زیر است:

1.مدارک مورد نیاز برای پیکاپ پاسپورت خود را از قبیل پاسپورت معتبر که حداقل 6 ماه اعتبار داشته باشد به همراه پرینت ایمیل موافقت با ویزای شما که از طریق سفارت برای شما ایمیل شده و سایر مدارک مورد نیاز را به کارشناسان رویای زندگی تحویل دهید.

2.فرم وکالت نامه مربوط به پیکاپ پاسپورت را کاملا مطالعه نموده و با دقت تکمیل نموده و امضا نمایید.

3.آژانس رویای زندگی پاسپورت متقاضیان پیکاپ ویزا و سایر مدارک آنان را از طریق چند پرواز هفتگی به کشوری ثالث مانند ترکیه ارسال می کند.

4.در ترکیه یا کشور ثالث دیگر، پاسپورت و مدارک متقاضیان به دفتر VAC سفارت خانه یا همان (Visa Application Center) تحویل داده می شود.

  1. پس از آن که پاسپورت ها و مدارک متقاضیان به دفتر VAC سفارت خانه تحویل داده شد، کد رهگیری تحت عنوان Tracking ID برای فرد متقاضی ارسال می گردد و تمامی مراحل از طریق سایت VFS برای متقاضیان قابل پیگیری خواهند بود.
  2. پس از چند روز انجام امور اداری، در پاسپورت های افراد متقاضی در سفارت خانه ، ویزای مورد نظر درج می گردد.
  3. پس از درج لیبل و مهر ویزای مورد نظر در پاسپورت های متقاضیان، آژانس یا کارگزار پاسپورت های مهر شده را از سفارت تحویل گرفته و به ایران می آورد و شما می توانید با مراجعه به دفتر آژانس، پاسپورت با درج ویزای مورد نظر خود در آن را تحویل بگیرید و برای انجام مقدمات سفر آماده شوید.

آژانس هواپیمایی و مسافرتی رویای زندگی ضمن انجام تمامی مراحل صدور ویزا و پیکاپ پاسپورت، در زمینه رزرو بلیط و واچر هتل محل اقامت نیز در صورتی که به اقامت در هتل نیاز داشته باشید، نیاز شما را بر طرف می سازد. همچنین می توانید در رویای زندگی انواع تورهای با کیفیت و تورهای لحظه آخری را با تمامی امکانات رزرو نموده و یک مسافرت به یاد ماندنی را تجربه کنید.

مدارک لازم برای پیکاپ پاسپورت

برای آن که پیکاپ پاسپورت شما در سفارت خانه یا کنسولگری کشور مورد نظر به درستی انجام شود، باید مدارکی به کارگزار و یا شرکت  مجاز برای پیکاپ پاسپورت تحویل بدهید که در ادامه مقاله در مورد آن توضیح خواهیم داد.

پیکاپ ویزای کانادا

کانادا کشوری مدرن و پیشرفته با امکانات زیاد و اقتصاد پایدار به شمار می رود و ویزای کانادا یکی از پرطرفدار ترین ویزاها خصوصا نزد ایرانیان به شمار می رود. سالانه افراد زیادی به دنبال اخذ ویزای تحصیلی، ویزای توریستی، ویزای کار، ویزای پیوستن به خانواده و ویزای پزشکی و سایر انواع ویزاهای کانادا هستند. پس از آن که فرم های درخواست ویزای کانادا را تکمیل نموده و پس از پرداخت هزینه های لازم وقت سفارت می گیرید، باید مدارک مورد نیاز را آماده نموده و در وقت مقرر در سفارت کانادا حضور بیابید. از آن جایی که سفارت کانادا در ایران تعطیل است، باید به سفارت آمریکا در یک کشور ثالث مانند ترکیه، امارات یا ارمنستان بروید و مدارک لازم را تحویل داده و نسبت به انجام مصاحبه و مدارک بیومتریک و انگشت نگاری اقدام نمایید. در صورتی که با ویزای کانادای شما موافقت شود، سفارت کانادا ایمیلی به شما ارسال می کند و در آن موافقت با ویزا را اعلام می کند. حال برای درج ویزا در پاسپورت مجددا باید به آن سفارت در کشور ثالث مراجعه کنید که این امر بسیار دشوار، هزینه بر و موجب هدر رفتن زمان می شود. آژانس هواپیمایی و مسافرتی رویای زندگی با انجام پیکاپ ویزای کانادا به صورت کاملا مطمئن و تضمینی، این سفر اضافی را از پیش پای شما بر می دارد. شما می توانید با مراجعه به آژانس رویای زندگی و امضای وکالت نامه رسمی و تحویل پاسپورت، بدون نیاز به حضور در سفارت کانادا در سریع ترین زمان پاسپورت به همراه درج ویزای کانادا را از رویای زندگی تحویل بگیرید.

مدارک لازم برای پیکاپ ویزای کانادا از ترکیه

به فرآیند ارسال پاسپورت به سفارت یا یکی از دفاتر VAC سفارت کانادا (Visa Application Center) به منظور درج لیبل ویزا در آن، پیکاپ ویزای کانادا گفته می شود. در واقع آخرین مرحله اداری که قبل از ورود به کشور کانادا باید انجام دهید، پیکاپ پاسپورت یا پیکاپ ویزای کانادا از سفارت یا دفتر VAC می باشد. با توجه به نوع ویزایی که دریافت کرده اید یعنی مهاجرتی و غیر مهاجرتی بودن آن، تفاوت هایی در مدارک مورد نیاز وجود دارد.

مدارک لازم برای پیکاپ ویزای غیر مهاجرتی:

اصل پاسپورت معتبر و امضا شده

پرینت ایمیل تایید ویزای کانادا

فرم وکالت نامه رسمی به آژانس یا کارگزار

مدارک لازم برای پیکاپ ویزای مهاجرتی:

اصل پاسپورت معتبر و امضا شده

پرینت ایمیل تایید ویزای کانادا

تکمیل صفحه آخر ایمیل سفارت شامل نام، آدرس، ایمیل، شماره تماس، قد، وزن، رنگ چشم و …

دو قطعه عکس 5*7 سانتیمتر که باید حتما در عکاسی گرفته شده باشد و مهر عکاسی در یک قطعه آن موجود باشد

فرم وکالت نامه رسمی به آژانس یا کارگزار

پیکاپ ویزای کانادا از امارات

برای پیکاپ ویزای کانادا کشور امارات متحده عربی یکی از کشورهای ثالث به شمار می رود که با تحویل دادن پاسپورت به سفارت کانادا در این کشور می توان لیبل و مهر ویزای کانادا را در پاسپورت درج نمود. دو شهر دبی و ابوظبی در کشور امارات، شهرهای مدرن و با امکانات فراوانی هستند که کانادا در این دو شهر سفارت خانه دارد. به منظور پیکاپ ویزای کانادا، دو شهر دبی و ابوظبی نیز می توانند گزینه های جذابی برای پیکاپ پاسپورت به شمار روند. در صورتی که تمایل داشته باشید پیکاپ پاسپورت شما از امارات صورت پذیرد، رویای زندگی پیکاپ ویزای کانادا از امارات را برای شما به صورت کاملا تضمینی و در سریع ترین زمان ممکن به سرانجام می رساند.

مدارک لازم برای پیکاپ ویزای کانادا از امارات

بر اساس دو نوع ویزای مهاجرتی و غیر مهاجرتی، مدارک پیکاپ پاسپورت برای آن ها متفاوت است.

مدارک پیکاپ ویزای مهاجرتی از امارات:

پاسپورت معتبر که حداقل 6 ماه از اعتبار آن باقی مانده باشد

پرینت ایمیل سفارت که با ویزای شما موافقت نموده است

دو قطعه عکس 7*5 که در عکاسی گرفته شده و مهر عکاسی بر روی یک قطعه آن موجود باشد

تکمیل با دقت صفحه آخر ایمیل سفارت و وارد کردن کامل و صحیح اطلاعات درخواستی شامل شماره تماس، آدرس، ایمیل، قد، وزن و …

مدارک پیکاپ ویزای غیر مهاجرتی از امارات:

پاسپورت معتبر دارای حداقل 6 ماه اعتبار

پرینت ایمیل سفارت که با درخواست ویزای کانادا موافقت کرده است.

پیکاپ ویزای کانادا از ارمنستان

یکی از کشورهای واسطه که می توانید برای دریافت ویزای کانادا از طریق سفارت کانادا در آن کشور اقدام کنید کشور ارمنستان است. شما برای انجام مراحل انگشت نگاری و سایر اطلاعات بیومتریک حداقل یک بار باید به ایروان بروید و با در دست داشتن مدارک لازم در وقت مقرر در سفارت کانادا در این شهر حضور یابید. اما زمانی که با درخواست ویزای کانادای شما موافقت شد و این موافقت با ویزای کانادا از طریق سفارت به ایمیل شما ارسال شد، دیگر نیازی نیست حتما دوباره شخصا در سفارت کانادا در ایروان حضور یابید تا نسبت به درج ویزا در پاسپورت اقدام نمایید. بلکه با پیکاپ پاسپورت شما توسط آژانس هواپیمایی و مسافرتی رویای زندگی علاوه بر آن که در هزینه های شما صرفه جویی قابل ملاحظه ای صورت می گیرد، دیگر نیازی نیست چندین روز کاری برای این سفر مجدد وقت بگذارید و از کسب و کار خود بزنید. کارشناسان پیکاپ پاسپورت در رویای زندگی این کار را برای شما با اطمینان بسیار بالا و در کمترین زمان ممکن عملیاتی می کنند و پاسپورت شما همراه با درج ویزا در آن را در سریع ترین زمان ممکن به شما تحویل خواهند داد.

مدارک لازم برای پیکاپ ویزای غیر مهاجرتی کانادا در ارمنستان ( ایروان )

پاسپورت دارای اعتبار حداقل 6 ماه و امضا شده

پرینت ایمیل موافت نامه ارسالی از سفارت کانادا

فرم تکمیل شده وکالت نامه

مدارک لازم برای پیکاپ ویزای مهاجرتی کانادا در ارمنستان ( ایروان )

پاسپورت دارای اعتبار حداقل 6 ماه و امضا شده

پرینت ایمیل موافت نامه ارسالی از سفارت کانادا

فرم تکمیل شده وکالت نامه

دو قطعه عکس 7*5 که در عکاسی گرفته شده و یکی از عکس ها مهر عکاسی را داشته باشد

تکمیل صحیح و با دقت صفحه آخر ایمیل سفارت کانادا که شامل آدرس، شماره تماس، ایمیل شخصی، قد و وزن، رنگ چشم و سایر اطلاعات شخصی می باشد.

پیکاپ ویزای آمریکا

همان طور که پیشتر اشاره شد، برای اخذ انواع ویزای آمریکا شامل ویزای توریستی، ویزای تحصیلی، ویزای لاتاری، ویزای پیوستن به خانواده، ویزای ازدواج، ویزای کار و سایر انواع ویزاهای آمریکا به منظور انجام امور اداری، تحویل مدارک و مشخصات بیومتریک و انگشت نگاری و از همه مهم تر مصاحبه حضوری بایستی در سفارت آمریکا حضور پیدا کنید. بنابراین باید پس از تکمیل فرم های مربوطه درخواست ویزای مورد نظر خود و پرداخت هزینه های آن، از یکی از سفارت های آمریکا در منطقه وقت بگیرید. پس از انجام مراحل فوق در وقت مقرر باید به آن کشور ثالث سفر کرده و به موقع در سفارت آمریکا در آن کشور حضور بیابید. اگر با درخواست ویزای آمریکای شما موافقت به عمل آید، سفارت آمریکا از طریق اراسل ایمیل این موضوع را به اطلاع شما خواهد رساند و حالا برای درج لیبل و مهر ویزای آمریکا باید پاسپورت خود را مجددا به سفارت آمریکا در آن کشور تحویل دهید. پیکاپ ویزای آمریکا خدمتی است که آژانس هواپیمایی و مسافرتی رویای زندگی می تواند به شما ارائه دهد و پس از صدور ویزای آمریکا برای شما، نماینده رسمی رویای زندگی با در دست داشتن پاسپورت و وکالت از طرف شما، به سفارت آمریکا در یک کشور ثالث رفته و پس از الصاق ویزا و درج مهر ویزا در پاسپورت، آن را به ایران بازگردانده و به شما تحویل می نماید. ویژگی پیکاپ ویزای آمریکا این است که دیگر نیازی به سفر مجدد شما به کشور ثالث برای حضور در سفارت آمریکا برای درج ویزا در پاسپورت نخواهد بود و این امر می تواند در کاهش هزینه و جلوگیری از اتلاف وقت شما تاثیر چشمگیری داشته باشد. آژانس هواپیمایی و مسافرتی رویای زندگی پیکاپ پاسپورت شما را به صورت صد در صد تضمینی و با اطمینان کامل انجام می دهد و در موعد مقرر پاسپورت را به شما بازگشت خواهد داد. رویای زندگی با بهره مندی از نمایندگان حرفه ای و با تجربه در زمینه پیکاپ ویزای آمریکا، این خدمت را به بهترین وجه و با سریع ترین زمان ممکن برای شما انجام خواهد داد.  در ادامه این مقاله به مدارک لازم برای پیکاپ ویزای آمریکا از هر کدام از کشورهای واسطه خواهیم پرداخت.

پیکاپ ویزای آمریکا از ترکیه

در شهر استانبول ترکیه کنسولگری آمریکا  و در شهر آنکارا پایتخت کشور ترکیه، سفارت آمریکا فعال می باشد. پیکاپ ویزای آمریکا از سفارت آمریکا در آنکارا صورت خواهد پذیرفت. از آن جایی که سفر به کشور ترکیه و حضور در شهر آنکارا نیازی به ویزا ندارد و هزینه های اقامت و سفر به ترکیه به هزینه های ایران نزدیک تر است، بسیاری از ایرانیان برای اخذ ویزای آمریکا و گرفتن وقت سفارت و انجام مصاحبه کشور ترکیه و شهر آنکارا را برای این امر انتخاب می کنند. آژانس هواپیمایی و مسافرتی رویای زندگی در طول هفته چند پرواز به سمت ترکیه و شهر آنکارا دارد و پیکاپ پاسپورت متقاضیان را در سریع ترین حالت ممکن و سریع ترین زمان برای متقاضیان انجام می دهد.

مدارک لازم برای پیکاپ ویزای آمریکا از ترکیه

پاسپورت معتبر متقاضی با حداقل 6 ماه اعتبار و امضای آن به همراه کپی آن

شناسنامه

قرارداد یا وکالت نامه رسمی متقاضی به آژانس رویای زندگی به منظور انجام پیکاپ پاسپورت فرد متقاضی

پرینت ایمیل موافقت با ویزای آمریکای متقاضی

برگه وقت سفارت

فرم I-20 امضا شده (در صورت نیاز سفارت)

یک قطعه عکس 5*5

نام کاربری و پسورد حساب کاربری وقت سفارت

پیکاپ ویزای آمریکا در امارات

دبی و ابوظبی دو شهر کشور امارات متحده عربی هستند که سفارت آمریکا در آن ها فعال است. سفر به امارات به ویزا نیاز دارد و سفری گران تر از ترکیه تمام می شود. ولی گاه فرد متقاضی به دلیل خاص و یا نیاز به سفر به امارات، برای درخواست ویزای آمریکای خود از طریق این کشور اقدام می کند و در سفارت خانه آمریکا در دبی یا ابوظبی مصاحبه می دهد. اگر با درخواست ویزای آمریکای فرد موافقت به عمل بیاید این موافقت نامه از طریق ایمیل برای فرد متقاضی ارسال می گردد. فرد متقاضی مجبور است با در دست داشتن پاسپورت معتبر و پرینت ایمیل سفارت برای درج لیبل و مهر ویزای آمریکا مجددا به سفارت آمریکا در امارات برود. این جاست که پیکاپ ویزای آمریکا از طریق آژانس هواپیمایی و مسافرتی رویای زندگی برای شما بسیار ارزنده خواهد بود و نسبت به سفر مجدد شما به دبی یا ابوظبی بسیار مقرون به صرفه خواهد بود. رویای زندگی با وجود چند پرواز در طول هفته به امارات، پیکاپ ویزای آمریکای شما را در کمترین زمان ممکن برای شما انجام می دهد و دیگر نیازی به سفر مجدد شما به دبی یا ابوظبی نخواهد بود.

مدارک لازم برای پیکاپ ویزای آمریکا از امارات

اصل پاسپورت معتبر دارای حداقل 6 ماه اعتبار که امضا شود به همراه کپی آن

قرارداد یا وکالت نامه رسمی فرد متقاضی به نماینده آژانس هواپیمایی و مسافرتی رویای زندگی به منظور پیکاپ پاسپورت فرد متقاضی

برگه وقت سفارت آمریکا

کپی درخواست ویزا

نام کاربری و پسورد حساب کاربری وقت سفارت

پرینت ایمیل سفارت که با ویزای آمریکای متقاضی موافقت کرده است

یک قطعه عکس 5*5

پیکاپ ویزای آمریکا از ارمنستان

از آن جایی که ایرانیان برای سفر ببه ارمنستان نیازی به ویزا ندارند و این سفر می تواند به صورت هوایی و زمینی انجام شود، سفر به ارمنستان برای ایرانیان مناسب است و مورد استقبال ایرانیان قرار گرفته است. یکی از مقاصد ایرانیان برای درخواست ویزای آمریکا سفر به کشور ارمنستان و حضور در سفارت آمریکا در ایروان است. زمانی که فرد متقاضی پس از درخواست ویزای آمریکا و پرداخت هزینه آن، درخواست وقت سفارت در ایروان را داد، باید به همراه مدارک لازم و به منظور انجام انگشت نگاری، ارائه مدارک بیومتریک و  مصاحبه حضوری در زمان مقرر در سفارت آمریکا در ایروان حضور پیدا کند. زمانی که با درخواست ویزای آمریکای فرد متقاضی موافقت به عمل آید و ایمیل سفارت به وی ارسال شود، فرد متقاضی باید برای درج لیبل ویزای آمریکا و مهر ویزا مجددا به ارمنستان سفر نموده و پاسپورت خود را به سفارت ایالات متحده آمریکا در ایروان تحویل دهد. ولی با انجام خدمت پیکاپ ویزای آمریکا توسط آژانس هواپیمایی و مسافرتی رویای زندگی دیگر فرد متقاضی نیازی به سفر مجدد به ایروان و اتلاف وقت و هزینه و ریسک سفر مجدد به این کشور نخواهد داشت. رویای زندگی با وجود چندین پرواز به ارمنستان در طول هفته و با بهره مندی از نمایندگان خبره و با تجربه در زمینه امور پیکاپ پاسپورت، در کمترین زمان و سریع ترین حالت ممکن پیکاپ ویزای آمریکای شما را به صورت صد در صد تضمینی و مطمئن انجام خواهد داد. پس پاسپورت خود را به رویای زندگی بسپارید و با خیالی آسوده و با صرف هزینه بسیار پایین، ویزای آمریکای خود را دریافت کنید.

مدارک مورد نیاز برای پیکاپ ویزای آمریکا در ارمنستان

اصل پاسپورت معتبر دارای حداقل 6 ماه اعتبار که توسط متقاضی امضا شود به همراه کپی آن

قرارداد یا وکالت نامه رسمی فرد متقاضی به نماینده آژانس هواپیمایی و مسافرتی رویای زندگی به منظور پیکاپ پاسپورت فرد متقاضی

برگه وقت سفارت آمریکا

کپی فرم درخواست ویزا

نام کاربری و پسورد حساب کاربری وقت سفارت

پرینت ایمیل سفارت که با ویزای آمریکای متقاضی موافقت کرده است

یک قطعه عکس 5*5

فرم امضا شده I20 یا DS 2019 ( در صورت نیاز سفارت )

نتیجه گیری

پیکاپ ویزا خدمت ارزنده ای است که توسط آژانس هواپیمایی و مسافرتی رویای زندگی انجام می شود. کارشناسان رویای زندگی در امر پیکاپ پاسپورت سال ها تجربه و دانش اندوخته اند و به صورت مکرر و موفقیت آمیز پیکاپ ویزای متقاضیان را از کشورهای ثالث انجام می دهند. با پیکاپ ویزای خود در رویای زندگی آسوده خاطر بمانید و آرامش و صرفه جویی در وقت و هزینه را برای خود به ارمغان بیاورید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خدمات مشابه